قیمت : 26,000 تومان 19,800 تومان

یکی از راحت ترین روش هایی که می توان برای افزایش قد استفاده کرد استفاده از محصولات ژل سیلیکونی است . این محصول همانطور که از نامش نیز مشخص است دارای چندین لایه سیلیکونی بوده و با قرار رگفتن این لایه ها بروی هم می تواند به میزان حداکثر ۵ سانتیمتر برای شما بلندی قد به همراه داشته باشد.شما عزیزان برای تهیه محصول ژل افزایش قد سیلکونی می توانید همین الان از طریق سایت تهران ژل دو مدل مختلفی که در سایت قرار داده ایم را مشاهده و هر کدام را که نیاز دارید تهیه نمایید :

برای خرید تلفنی با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس حاصل فرمایید.

ژل سیلیکونی

محصول پاشنه افزایش قد ارائه شده در تهران ژل دارای ده لاتیه است و هر کدام از این لایه ها قابلیت جداسازی دارند و شما براسا فضای کفشی که در اختیار دارید می توانید تعداد لایه های آنرا تنظیم کرده و درون کفشتان قرار دهید.محصول کفی ژله ای کفش بدون اینکه در راه رفتن شما ایجاد مشکل کند براحتی و در یک چشم بر هم زدن برای شما به میزان ۵ سانتیمتر بلندی قد را می تواند به همراه داشته باشد و با این کار شما تا حد زیادی نسبت به قبل بلند تر جلوه خواهید کرد.

برخی از فروشگاه محصولات بسیار بی کیفیت و تقلبی را در سایت خود قرار داده اند و چون مشتریان به دنبال خرید ژل افزایش قد ارزان هستند با دیدن این محصولات تقلبی به دلیل قیمت پایین آنها اقدام به سفارش انها کرده و در نهایت محصولی بی کیفیت را ردیافت خواهند کرد.محصول ژل بلند قدی که ما برایتان در نظر گرفته ایم دارای کیفیت عالی بوده و شما می توانید براحتی در طی روز در ساعت های طولانی از آن استافده نمایید بدون اینکه حتی دچار کوچکترین ناراحتی در راه رفتن خود شوید.

معمولا لژهای افزایش قد موجود در بازار همگی دارای سه لایه مجزا هستند و این در حالیست که محصول ارائه شده از طرف ما دارای ۵ لایه برای هر کفش است و در کل شما در هنگام خرید ده لایه را از فروشگاه ما دریافت خواهید کرد.بسیرای به دنبال ژل طبی افزایش قد در داروخانه ها هستند و این در حالیست که این محصول معمولا به صورت اینترنتی و در فروشگاه های مجازی یافت می شود.شما با استفاده از پد افزایش قد داخل کفش بی آنکه کسی متوجه حضور چنین محصولی درون کفش هایتان شود می توانید خیلی سریع و با هزینه ای اندک بر میزان قد خود افزوده و لذت ببرید.

برای خرید تلفنی با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس حاصل فرمایید.

ژل سیلیکونی افزایش قد

در زیر در مورد برخی تمرینات ورزشی صحبت کرده ایم که می توانند برای بلندتر شدن قد شما به صورت طبیعی بسیار مفید و موثر باشند :

تمرینات ورزشی برای افزایش قد طول پاها
تمریناتی که جهت افزایش طول پاهایتان ارائه شده‌اند، شامل موارد زیر است:
ضربه با پا
پرش کردن
دوچرخه سواری
شنا کردن
طناب زدن
دویدن‌های سریع
ضربه زدن مکرر با پاها به بلندتر شدن استخوان ساق و ران کمک می‌کند. هیچ دقت کرده‌اید که چرا پاهای ورزشکاران رشته کیک بوکسینگ از پاهای افراد معمولی بلندتر است؟ این اصل در مورد پرتاب کننده‌های بیس‌بال نیز صادق است. معمولا پرتاب کننده‌های بیسبال دست پرتابشان (دستی که با آن توپ را پرتاب می‌کنند) ۲ تا ۵ سانتیمتر از دست دیگرشان بلندتر است. نیروهای فشاری که به طور مکرر به استخوان‌ها وارد می‌شوند، باعث بلندتر شدن استخوان‌ها می‌شوند.
شما تنها دو نوع ضربه زدن با پا را در این برنامه انجام خواهید داد. اولین تمرین، ضربه شلاقی رو به جلو است، فقط سعی کنید که به خوبی پاهایتان را باز کنید تا طول آنها افزایش یابد. ضربه با پا بایستی سریع انجام شود و پایتان نباید بیشتر از ۶۰ سانتیمتر از سطح زمین دور شود.

ژل افزایش قد سیلیکونی

در این نوع تمرین، هر ضربه کمتر از یک ثانیه طول خواهد کشید. در هر نوبت ۲۰ ضربه را برای هر پا انجام دهید و بعد با پای دیگر حرکت را انجام دهید (۲۰ ضربه). بعد از اینکه ۲۰ ضربه را با هر پا انجام دادید، ۳۰ تا ۶۰ ثانیه استراحت کنید. بعد از استراحت این تمرین را دوباره انجام دهید.البته شما با استافده از محصول ژل طبی افزایش قد هم می توانید بدون نیاز به این کار ها در یک لحظه شاهد رشد ۵ سانتیمتری قد خود باشید.
دومین تمرین برای ضربه زدن با پا، ضربه مستقیم پا می باشد. برای توضیح بهتر این حرکت می‌توانید تصور کنید که می‌خواهید به یک توپ فوتبال ضربه بزنید. برای این حرکت بایستی پا را تا بیشترین حد ممکن بالا بیاورید. هر ضربه تقریبا ۵/۱ ثانیه طول خواهد کشید. هر بار ۱۰ ضربه را با یک پا انجام دهید و بعد این ضربه را با پای دیگر انجام دهید. وقتی که این کار را با هر دو پا انجام دادید، ۴۵ تا ۶۰ ثانیه استراحت کنید و بعد این تمرین را دوباره انجام دهید.
در این برنامه دو نوع تمرین پرش کردن وجود دارد.
اولین تمرین پریدن شامل پرش به روی یک نمیکت و بازگشت به روی زمین می‌باشد. شما می‌تواندی این کار را به صورت جفت پا یا تک پا انجام دهید. با پریدن جفت پا می‌توانید تعداد بیتری پرش را در هر بار انجام دهید. این پرش‌ها سریع و هر کدام در کمتر از یک ثانیه انجام می‌شوند. در هر بار، ۱۰ پرش انجام داده، سپس ۳۰ ثانیه استراحت کنید. دومین تمرین پریدن شامل پرش‌هایی است که می‌توان تا بیشترین ارتفاع انجام داد. این نوع پرش‌ها شدت بیشتری داشته و نیازمند استراحت بیشتری هستند. پرش عمودی را انجام دهید، سپس بسته به سطح آمادگی‌تان بین ۵- ۱۵ ثانیه استراحت کنید.
برای اینکه دوچرخه سواری به افزایش طول پاهای شما کمک کند، باید زین دوچرخه خود را ۵ تا ۱۰ سانتیمتر بلندتر از حد معمول تنظیم کنید. در ابتدا راندن دوچرخه در این حالت کمی مشکل است، اما باید همین حالت را حفظ کنید، چون این یکی از بهترین راه‌ها برای اعمال کشش و افزایش طول پاها می‌باشد.
این تمرین را هر بار به مدت ۲۰ دقیقه انجام دهید. دوچرخه ثابت برای این کار ایده‌آل خواهد بود.

خرید ژل افزایش قد , ژل افزایش قد سیلکونی , خرید پاشنه مخفی , کفی ژله ای افزایش قد , خرید ژل افزایش قد ارزان , ژل بلندی قد , خرید لژ مخفی کفش , ژل طبی افزایش قد